Versenyben vagyunk!

Autódiagnosztika

Vizsgálható rendszerek

Tipustól és évjárattol függően változhat

Vizsgálható rendszerek:

 

ABS / ESP

4WD Elektronika

Ajtók vezérlése

Akkumulátor Management

Automata váltó

Belső Elektronika

Dízel adaptációk

Egyéb Elektronika

Elektromos rögzítőfék

Eső / fényérzékelő szenzorok

Fedélzeti Számítógép

Felfüggesztés Elektronika

Fényszóró vezérlés

Futómű vezérlés

Gumi nyomás elektronika

Gyújtás kapcsoló vezérlése

Hajtáslánc Elektronika

Immobilizer/Indításgátló

Információs kijelző

Kerekek Elektronikája

Kipörgésgátló

Klíma vezérlés

Kormánykerék Elektronika

Központi elektronika

Központi zár

Kulcs nélküli nyitás

Kuplung Elektronika

Légzsák (SRS) 

Motor Elektronika

Motorvezérlés

Műszerfal

Napfénytető Elektronika

Napfénytető elektronika

Parkolás aszisztens

Rádió / Audió rendszer

Riasztó Rendszer

Sebességváltó Elektronika

Service Reset visszaállítás

Start / Stop rendszer

Szervokormány / Elektromos Irányító egységek

Szintállítás

Távirányító

Ülés elektronika

Ülések / Tükrök beállítása

Üzemanyag-szivattyú elektronika

Korunk rohamos fejlődése a számítástechnikát olyan magas szintre fejlesztette, hogy az már könnyűszerrel tört be a gépjármű iparba is.

A régebbi járművek önálló egységei külön-külön működtek. Mikor felmelegedett a víz a hűtőben, egyszerűen jelzett egy hőérzékelő ami közvetlen bekapcsolta a ventilátort. A sofőr és motor sem tudott róla.

Ma az autókban az érzékelők a központi egységnek küldik a jeleket, ami értékeli azokat és ha kell, bele is avatkozik a motor irányításába.

A fejlődés során az adatgyűjtést központosítva megjelentek a tároló majd irányító központi egységek az „ECU” Engine Control Unit, magyarul a motor ellenőrző egység.

Egy autó központi agya mára már több száz jelet fogad be és küld ki másodpercenként.

Ezt az adathalmazt már nem lehet visszajelző lámpákkal a vezető tudtára adni, hiszen az nem is tudná értékelni. Ezért az ECU önállóan dönt a beavatkozásokról. Mikor nem tud a központi számítógép értelmezni valamit vagy azt hibásnak /beállított értéken kívülinek/ véli akkor villan fel a Check lámpa. Ezeket a hibákat gyakorlott szerelők akár meg is találhatják műszerek nélkül, hoszabb rövidebb tesztek után, viszont a tárolt hibákat ki kell törölni az ECU memóriájából.

A mai legmodernebb autók pedig a beszabályozásokhoz illetve egyes alkatrészek cseréjéhez is igénylik a diagnosztikai műszerek használatát.

Vállalkozásunk ezekhez nyújt hatásos segítséget magánszemélyeknek és olyan műhelyeknek akik nem rendelkeznek a megfelelő diagnosztikai műszerrel!

Elérhetőségünk:

Telefonszám: 06 20 555 90 80

Faxszám: 06 27 636 913

E-mail: info@cardiag.hu